RSS Feed Новини

03.08.2024

Порядок зарахування вступників до університету

У відповідності до Порядку прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році,формування рейтингових списків вступників, надання рекомендацій до зарахування та оприлюднення списку рекомендованих з повідомленням про отримання чи неотримання ними права здобувати вищу освіту за кошти державного бюджету відбулося 03 серпня 2024року.

Вступники, які отримали рекомендації, мають виконати вимоги до зарахування на місця державного або регіонального замовлення до 18:00 08 серпня 2024 року. Зарахування вступників на навчання за рахунок коштів державного бюджету проводиться не пізніше 10серпня 2024 року.

Надання рекомендацій до зарахування та оприлюднення списку рекомендованих для вступників, які вступають на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб на відкриті та фіксовані конкурсні пропозиції, здійснюється 09серпня. Вступники, які отримали рекомендації до зарахування на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб, мають виконати вимоги до зарахування до 16:00 12 серпня. Зарахування вступників за кошти фізичних та/або юридичних осіб проводиться не пізніше 23 серпня.

Особи, яким надійшло повідомлення в особистому електронному кабінеті вступника про отримання рекомендації до зарахування на місця державного або регіонального замовлення, мають підтвердити вибір місця навчання в електронному кабінеті з накладанням кваліфікованого електронного підпису або особисто в закладі освіти.

В електронному кабінеті підтвердження вибору можливе кількома способами:

   за допомогою КЕП;

   з використанням Дія.Підпис;

   завантаження сканкопії власноруч підписаної заяви (тільки для вступників, що перебувають на тимчасово окупованій території України або за кордоном і не можуть отримати КЕП).

Докладне роз'яснення, як підтвердити вибір місця навчання одним із зазначених способів, дивіться у відео: https://youtu.be/MLApw9qle8o

Підставою для зарахування особи на навчання є підтвердження вибору місця навчання, виконання вимог до зарахування та укладення договору про навчання між Університетом та вступником (за участю батьків або законних представників – для неповнолітніх вступників), в якому деталізовані права та обов’язки сторін. Договір про навчання може бути укладений особисто в закладі освіти, надісланий до відбіркової комісії у паперовій форміу двох екземплярах поштою, або укладений дистанційно з накладанням кваліфікованих електронних підписів.

У разі укладення договору про навчання дистанційно відбіркова комісія факультету(навчально-наукового інституту) надсилаєвступнику договір про навчання в форматі PDF. Вступнику категорично заборонено змінювати назву надісланого файлу або його зміст.

Вступник до 18.00 08.08.2024 має підписати договір про навчання КЕП в форматі p7s та надіслати до відбіркової комісії факультету (навчально-наукового інституту) заархівованийфайл  p7s, який містить файли договору про навчання та протоколи підписів, на адресу електронної пошти відбіркової комісії факультету (навчально-наукового інституту). Вступнику до 18 років потрібно два кваліфікованих електронних підписи: вступника та його законного представника, з 18 років – кваліфікований електронний підпис лише вступника.

Виконання вимог до зарахування передбачає обов’язкове подання вступником військово-облікового документа (у військовозобов’язаних тарезервістів – військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов’язаного, а у призовників – посвідчення про приписку до призовної дільниці; відповідно до пункту 34 Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів,затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1487).

У разі наявності письмової відмови РТЦК у взятті вступника на військовий облік призовників або відповіді РТЦК про відстрочення взяття на військовий облік, вступник надає письмове зобов’язання подати військово-обліковий документ протягом трьох робочих днів з дати його отримання від РТЦК.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення зміни до пункту 34 Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів» від 9 липня 2024 р. № 801 в умовах правового режиму воєнного стану зарахування на навчання до закладів освіти громадян, які підлягають військовому обліку та перебувають на тимчасово окупованій території або вибули з тимчасово окупованої території та територій активних бойових дій за кордон, здійснюється з відстроченням взяття їх на військовий облік і оформлення військово-облікових документів у семиденний строк з дати припинення чи скасування правового режиму воєнного стану. Такі вступники мають надати письмове зобов’язання оформити військово-обліковий документ у семиденний строк з дати припинення чи скасування правового режиму воєнного стану та протягом трьох робочих днів після оформлення надати його до Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.

Вступники, які підтверджують вибір місця навчання особисто в Університеті, проходять у приймальній комісії ідентифікацію особи тавласноруч підписують роздруковану заяву на вступ, яка потім сканується і завантажується до Єдиної державної електронної бази з питань освіти.

Вступникам, які виконали вимоги до зарахування, необхідно надати особисто (надіслати поштою) до приймальної комісії у паперовому вигляді (2 примірники), або надіслати електронною поштою з накладанням кваліфікованого електронного підпису, копії таких документів:

документа (одного з документів), щопосвідчує особу, передбаченого Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»;
військово-облікового документа;
документа державного зразка про раніше здобутий освітній ступінь (освітньо-кваліфікаційний рівень), на основі якого здійснюється вступ;
витягу з реєстру територіальної громади (довідки про реєстрацію місця проживання);
довідки про присвоєння коду РНОКПП (за наявності);
інформаційної картки з результатами НМТ та сертифіката НМТ – для вступників на навчання для здобуття ступеня бакалавра (магістра медичного спрямування);
екзаменаційної картки з результатами ЄВІ та ЄФВВ та екзаменаційного листка – для вступників до магістратури;
документів, що засвідчують підстави для отримання спеціальних умов участі у вступній кампанії;
чотири кольорові фотокартки розміром 3×4 см (файл об’ємом до 1Мб для фотокарток в електронній формі).

Надання (надсилання) копій документів необхідно виконати не пізніше наступного дня після видання наказу про зарахування вступника.

У разі зарахування на навчання за рахунок коштів фізичних (юридичних) осіб додатково укладається договір між Університетом та фізичною (юридичною) особою, яка замовляє платну освітню послугу для себе або для іншої особи, беручи на себе фінансові зобов’язання щодо її оплати.

Якщо договір (контракт) не буде укладенимвпродовж десяти календарних днів (трьох місяців для вступників місце проживання яких зареєстроване (задеклароване) на тимчасово окупованій території та знаходяться на ній) з дати видання наказу про зарахування, то цей наказ скасовується в частині зарахування такої особи.

Оплата навчання здійснюється згідно з договором між Університетом та фізичною (юридичною) особою, яка замовляє платну освітню послугу для себе або для іншої особи, беручи на себе фінансові зобов’язання щодо її оплати.

Для листування за допомогою електронної пошти використовуються адреси факультетів (інститутів), які розміщені на сайті https://old.start.karazin.ua/page/contact