Головна → ГІС-технології в освіті та науці (GIS technology in education and science) 	 
     
	
		
			    ГІС-технології в освіті та науці (GIS technology in education and science)		
		
						Контактні особи :
 
проф. Нємець К. А.
konnem1948@gmail.com
 
проф. Костріков С. В.
sergiy.kostrikov@gmail.com
 
ст.викл. Кравченко К. О.
kate4465@gmail.com
 
асп. Чуєв О. С.
chuevalexey93@gmail.com
 
Тел.:    057-707-52-74
 
Коротка характеристика:
Використання інтегрованих географічних інформаційних систем для у освітній діяльності та наукових дослідженнях. Розробка рекомендацій та корективів для навчальних планів та програм підготовки бакалаврів та магістрів в галузі економічної та соціальної географії у аспекті глобальної інформатизації суспільства та необхідності отримання студентами-географами компетентностей, затребуваних на ринку праці. Імплементація ГІС-технологій у наукові дсолідження.
 
Доробок:
 
- Костріков С. В. Програмне забезпечення ГІС для LiDAR-технології дистанційного зондування в цілях аналізу урбогеосистем / С. В. Костріков, Д. Л. Кулаков, К. Ю. Сегіда // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії. - 2014. - Вип. 19. - С. 45-52.
 
- Нємець К. А., Нємець Л. М. Просторовий аналіз у суспільній географії: нові підходи, методи, моделі: монографія // К. А Нємець, Л. М Нємець. - Х.: ХНУ імені ВН Каразіна, 2013.–228 с.
 
- Нємець К. А. Інформаційна географія як складова підготовки фахівців-географів / К. А. Нємець // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії. - 2008. - Вип. 8. - С. 195-199.
 
- Костріков С. В. ГІС: перспективи університетського навчального процесу в річищі інформатизації географічної освіти / В. А. Бережний, С. В. Костріков, К. Ю. Сегіда. - Проблеми сучасної освіти. № 4 (2013). С. 45-54.
 
Костріков С. В. Про деякі методологічні засади викладення блоку навчальних дисциплін із геоінформатики і ГІС-технологій / С. В. Костріков. - Проблеми сучасної освіти: збірник науково-методичних праць. – Вип. 4 / Укл. Ю.В. Холін, Т.О. Маркова. – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2013. – С. 71–74.
				
		 
		
               

 
							
 
                            
                        
Факультет у соціальних мережах: